Prowadzisz działania na mediach społecznościowych i widzisz, że przynoszą efekty? Social media marketing ma nieograniczony potencjał, dlatego warto śledzić trendy i nie zamykać się na znane i sprawdzone serwisy, takie jak: Facebook, Instagram czy LinkedIn. W ostatnim czasie coraz więcej firm przenosi się na TikToka. Każda doświadczona agencja marketingowa wie, jak wiele korzyści niesie za sobą założenie konta w tej aplikacji. Jeżeli i Ty dostrzegasz szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, skorzystaj z usług agencji specjalizującej się w działaniach reklamowych w ramach TikTok Ads. Zobacz, dlaczego warto zaufać Golden Guy!
Agencja TikTok – jak wybrać najlepszą?
Obsługa TikToka to standardowy element oferty wszystkich agencji zajmujących się social media marketingiem. Czy to oznacza, że możesz wybrać najtańszą ofertę albo skorzystać z usług firmy, która zajmuje się szeroko pojętym marketingiem cyfrowym? To mocno dyskusyjna kwestia. Weź pod uwagę, że TikTok jest stosunkowo młodą aplikacją, a treści, zamieszczane przez twórców internetowych, znacząco odbiegają od contentu publikowanego na Facebooku czy Instagramie. Promocja Twojej marki musi być dynamiczna i kreatywna.
Content na TikToku musi mieć dobrze skonstruowany wstęp, który przyciąga uwagę widza i zachęca go do zapoznania się z materiałem. W obecnej erze szybkiej konsumpcji treści skuteczny “hook” to podstawa. Odbiorcy są mocno wyczuleni na treści reklamowe. Przekazy, które od razu kojarzą się z promocją produktu lub usługi, są przez nich pomijane (tzw. ślepota banerowa). Najbardziej ceniony jest content, który inspiruje, edukuje lub dostarcza rozrywki. Ważne, aby widzowie utożsamiali się z prezentowanymi sytuacjami, co buduje większe zaangażowanie. Bardzo ważną rolę odgrywają także interakcje, takie jak zapisywanie filmów i udostępnianie ich dalej. Aby skłonić odbiorców do takich działań, materiał powinien nie tylko dostarczać wartości, ale także być na tyle angażujący, aby internauta chciał podzielić się nim ze swoimi znajomymi.
Klienci Twojej firmy są na TikToku! Zobacz, jak do nich dotrzeć
Co w zasadzie zrobi dla Ciebie agencja marketingowa z Poznania, Warszawy czy Gdańska? Wszak w każdym mieście działa co najmniej kilka firm specjalizujących się w digital marketingu. Najlepiej jednak zdecydować się na usługi specjalistów od social media marketingu, którzy mają doświadczenie w realizacji podobnych kampanii. Promocja profilu firmowego na TikToku może być realizowana na wiele sposobów. Oprócz standardowych kampanii, prowadzonych w systemie TikTok Ads, agencje często nawiązują współpracę z twórcami internetowymi. Wbrew pozorom takie działania mogą być korzystniejsze finansowo niż płatne kampanie reklamowe! Nie musisz inwestować dużych środków – dobra agencja TikTok powinna dysponować bazą kontaktów do mikroinfluencerów, którzy mają wprawdzie mniejsze zasięgi, ale za to ich odbiorcy tworzą określoną grupę docelową.
[obraz_1]
Po czym poznać specjalistów w dziedzinie marketingu na TikToku?
Dobra agencja marketingowa wie, że zwiększenie ruchu i wygenerowanie leadów to proces, który trwa nierzadko kilka miesięcy. Użytkownicy przychodzą stopniowo, dlatego nie zakładaj, że rejestracja na platformie przyniesie błyskawiczne zyski. Jeżeli agencja obiecuje szybkie wyniki, powinieneś zachować szczególną czujność. Jeszcze kilka lat temu popularną praktyką było kupowanie obserwacji. Obecnie aplikacje społecznościowe są bardzo wyczulone na szybki przypływ pustych kont, dlatego takie działania mogą skutkować permanentną blokadą.
Zanim podpiszesz umowę z agencją, poproś o przedstawienie case study. Weź pod uwagę różne strategie prowadzenia działań marketingowych. Platforma TikTok daje nieograniczone możliwości budżetowania, dlatego nie nakładaj na siebie presji i kontroluj wydatki. Dobra agencja social media wie, że reklama nie musi być droga, dlatego nigdy nie zaproponuje Ci prowadzenia wysokokwotowych kampanii już na samym starcie.
Czy aplikacja TikTok to szansa dla Twojego biznesu?
Niezależnie od tego, jaką formę promocji wybierzesz, pamiętaj, że dobra agencja social media to klucz do sukcesu. Działania marketingowe, prowadzone w ramach usługi, powinny być transparentne, dostosowane do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań użytkowników, oraz raportowane na każdym etapie. Prowadzenie profilu biznesowego na TikToku daje Ci unikalną szansę na zbudowanie świadomości marki, interakcje z realnymi użytkownikami, którzy są na ogół bardzo aktywni, oraz promowanie nowych produktów lub usług. Za każdym razem, kiedy publikujesz nowe treści, możesz dotrzeć do klienta, który pozostanie z Tobą na dłużej. Z nami podbijesz nie tylko rynek Polski, ale dotrzesz do odbiorców na całym świecie!