Together Magazyn » Art. zewnętrzny » Upominki reklamowe – sposób na przyciągnięcie klientów do firmy
torba bawełniana na zakupy z nadrukiem reklamowym

Upominki reklamowe – sposób na przyciągnięcie klientów do firmy

Reklama dźwignią handlu – wie to każdy, kto kiedykolwiek próbował coś sprzedać. W czasach rosnącej w siłę konkurencji i rozwoju globalnego rynku internetowego coraz trudniej może być się przebić, by pozyskać nowych konsumentów. Dlatego wiele firm wykorzystuje sprawdzone sposoby na rozreklamowanie własnej marki. Jednym z nich są gadżety i upominki reklamowe. Sprawdźmy, czy faktycznie przyciągają one klientów!

Upominki takie jak długopisy, notesy, kalendarze miesięczne 2024, kubki czy torby bawełniane z nadrukiem stanowią świetny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Dzięki temu, że są to przedmioty użytku codziennego, umieszczone na nich logo, nazwa firmy czy jej hasło reklamowe same rzucają się w oczy konsumenta, zapadając mu głęboko w pamięć. Czy warto zamówić upominki reklamowe do swojej firmy? Wyjaśniamy poniżej!

Torby bawełniane z nadrukiem – reklama w duchu eko!

Czym powinien odznaczać się dobry upominek reklamowy? Przede wszystkim musi to być przedmiot praktyczny – coś, czego każdy człowiek używa codziennie. Gadżety takie jak kubki, notesy czy długopisy nadają się do tego fantastycznie. Jednak w ostatnim czasie jeszcze większą popularnością cieszą się bawełniane torby z nadrukiem. Dlaczego?

Torby wykonane z bawełny ekologicznej doskonale wpisują się w nowoczesny trend zero waste. Pozwalają zastąpić jednorazowe reklamówki foliowe, dzięki czemu pomagają także dbać o środowisko. Taką torbę można zabrać ze sobą na zakupy, do pracy czy na plażę, wygodnie przenosząc potrzebne przedmioty. Torba bawełniana jest wytrzymała, a wykonany na niej nadruk reklamowy jest wyraźnie widoczny nie tylko dla właściciela torby, ale także wszystkich przechodniów. Trudno o lepszą reklamę!

Ciekawe i praktyczne upominki reklamowe

Choć torby bawełniane z nadrukiem stanowią doskonałą propozycję gadżetu dla klientów, warto postawić także na inne ciekawe upominki reklamowe, aby zdywersyfikować swój potencjał marketingowy. Wiele zależy od tego, do jakiej grupy docelowych konsumentów chcemy dotrzeć. Nieco inne gadżety będą bowiem cieszyć się uznaniem klientów indywidualnych, a inne – firm i większych przedsiębiorstw.

Dla klientów indywidualnych

Upominki reklamowe klientom indywidualnym można wręczać przy różnych okazjach – jako podziękowanie za udane zakupy, na eventach reklamowych czy po prostu dołączając je do przesyłki z zamówieniem internetowym. Do najciekawszych gadżetów zaliczyć można z pewnością torby bawełniane, czapki, parasole, koszulki czy kubki, a także wszelkiego rodzaju tekstylia domowe. Umieszczając na nich nadruk z logo swojej firmy, można w łatwy sposób pozyskać nowych klientów.

Dla firm i przedsiębiorstw

Kontrahenci profesjonalni, którym upominki reklamowe można wręczyć podczas różnego rodzaju spotkań branżowych, cenią sobie gadżety praktyczne, takie jak: notesy, długopisy, pendrive, breloczki czy wizytowniki. Świetnym pomysłem będzie także umieszczenie nadruku na plecaku, szklanej butelce czy kubku termicznym!

5/5 – (1 głosów)