Together Magazyn » Art. zewnętrzny » Jakie są korzyści posiadania biura w centrum miasta?

Jakie są korzyści posiadania biura w centrum miasta?

Każdy przedsiębiorca musi znaleźć miejsce prowadzenia swojego biznesu. W momencie zdecydowania się na wynajem biura do grona najlepszych lokalizacji w takiej sytuacji należy centrum miasta. Dziś opiszemy korzyści idące za tym rozwiązaniem.

Prostota dojazdu

Istnieje kilka głównych zalet posiadania biura w centrum miasta. Pierwszy tyczy się prostoty i wygody dojazdu zarówno do pracy, jak i powrotu z niej do domu. Odbywa się to za sprawą środków  transportu publicznego, które są szczególnie ważne dla osób codziennie dojeżdżających. Co więcej, docenią to również klienci  i kontrahenci odwiedzający przestrzeń biurową. W końcu łatwiej jest dotrzeć do takiego miejsca, niż jeździć to takiego oddalonego o nawet kilkadziesiąt minut drogi. Część biur bowiem znajduje się na suburbiach, czy obrzeżach miast, co nie jest szczególnie pragmatyczne.

Dostęp do miejskiej infrastruktury

Gdy biuro znajduje się w centrum, tamtejsi pracownicy mogą bez powodu korzystać, chociażby w czasie przerw z miejskiej infrastruktury. Mowa tu o sklepach, restauracjach, ale i bankach, czy poczcie, gdzie można załatwić różnego sortu sprawy, na które nie chce się przeznaczać czasu w wolnym dniu.

Źródło: Centrala.pl

Wzrost liczby potencjalnej klienteli

Jedną z zalet firm z siedzibą w centrum miasta jest to, że można liczyć na potencjalny wzrost liczby klientów. Czym jest to spowodowane? Nie od dziś bowiem wiadomo, że w wielu przypadkach dochodzi do zawierania transakcji z ludźmi „z ulicy”, zainteresowanymi szyldem, aktualnie trwającą promocją itd. Zaznaczamy jednak, że nie w żadnym razie nie należy takich sytuacji traktować jako reguły. Szczególnie gdy biuro ma charaktery administracyjny, a w rzeczywistości usługi firmy wykonywane są gdzie indziej.

Niemniej biuro w takim miejscu kojarzy się z prestiżem, co w przypadku wielu osób może przeważyć nad wyborem tego, a nie innego przedsiębiorstwa.

Podsumowanie

Poszczególne korzyści idące za wybraniem przestrzeni biurowej w centrum miasta sprawiają, że rozwiązanie to jest optymalne zarówno pod względem ekonomicznym, jak i logistycznym. Sytuacja ta będzie szczególnie uwypuklona, gdy mówimy o większych polskich miastach. Innymi słowy, jeśli dany przedsiębiorca chce pomóc nie tylko sobie, ale i pracownikom, teraz posiada odpowiednią wiedzę, co należy zrobić ze swoim biznesem.

Oceń
Szanowni Państwo,
Together Magazyn

W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jego celem jest unowocześnienie oraz ujednolicenie regulacji dotyczących ochrony danych osobowych obowiązujących na terenie Unii Europejskiej.

Niezbędne pliki cookies

Aby strona działała poprawnie pliki cookie powinny być włączone przez cały czas.

Pliki cookie innych firm

Włączenie tych plików cookie pomaga nam ulepszać naszą stronę.