Together Magazyn » Art. zewnętrzny » Innowacje w produkcji reklamy wizualnej: Jak producenci wykorzystują nowe technologie
dziewczyna przed ekranem ledowym w galerii handlowej

Innowacje w produkcji reklamy wizualnej: Jak producenci wykorzystują nowe technologie

DOOH, billdoor, smart CTL, czy popularne reklamy 3D to tylko niektóre przykłady nowoczesnej technologii stosowanej w reklamach przestrzennych. Obecnie interakcja z potencjalnym klientem przez reklamę wizualną staje się jeszcze bardziej intensywna, a to naturalnie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Przeczytaj więcej o najnowszych technologiach w reklamie!

Czym jest reklama inteligentna DOOH?

Jedną z najciekawszych i najszybciej rozwijających się gałęzi reklamy nowoczesnej jest DOOH. To nic innego jak digital-out-of-home, co można przetłumaczyć jako inteligentną digitalną reklamę zewnętrzną. Producent reklamy wizualnej typu DOOH wykorzystuje ekrany z podłączeniem do internetu, które inteligentnie zmieniają obraz wyświetlany na nich pod wpływem wielu czynników. Jednym z nich jest liczba i wiek przechodniów, pora dnia, a nawet temperatura otoczenia.

Nie da się przecenić korzyści wynikających z kampanii reklamowych typu DOOH. Przede wszystkim w łatwy i skuteczny sposób można dopasować treść wyświetlaną na monitorach do typu odbiorcy. Poza tym promowanie produktów lub usług bazuje na aktualnej widowni, co przekłada się na skuteczniejszą kampanię.

Jak działa reklama SMART CTL?

To kolejna opcja dla firm, które chcą efektywnie budować kampanię reklamową. SMART CTL bazuje na zmniejszonej powierzchni tradycyjnych citylightów, które można od teraz umieszczać w przestrzeni komunikacyjnej czy miastach o liczbie mieszkańców poniżej 100 000. Zmniejszenie powierzchni i podzielenie jej na kilka sektorów pozwala na promocję kilku produktów lub usług jednocześnie. Poza tym, jak  zauważa firma Quadland, kampanie prowadzone przy pomocy SMART CTL pozwalają na zwiększenie interakcji między reklamodawcą a potencjalnym klientem.

Zmniejszenie obszaru reklamy jest w tym przypadku celowe. Oznacza bowiem mocniejsze skupienie się na widowni i możliwość ekspozycji reklamy w bardzo bliskiej odległości od odbiorcy. To zapewnia jeszcze lepszą komunikację i zwiększenie oddziaływania kampanii w miejscach przebywania ludzi – na dworcach, przystankach, czy ciągach komunikacyjnych.

Billdoor i reklama wizualna 3D

Billdoor to inaczej promocja produktu na drzwiach wejściowych sklepu czy lokalu. Taki sposób dotarcia do klientów jeszcze mocniej oddziałuje na decyzje zakupowe, ponieważ znajduje się bardzo blisko oczu. Poza tym osoby wchodzące do sklepu czy marketu są zdecydowane na wykonanie zakupów, dlatego reklama billdoor podsuwa im jedynie dodatkowe pomysły.

Kolejną innowacją jest reklama wizualna 3D. To sposób prezentowania wartości połączonych z marką lub produktem na płaskim ekranie z jednoczesnym ukazaniem go w formacie przestrzennym. Sprawdza się zwłaszcza w zatłoczonych miastach, gdzie reklama ma tylko kilka sekund na zaciekawienie potencjalnego klienta. Największe znaczenie dla skuteczności reklamy ma przekazanie odpowiedniej wartości w krótkim czasie.

Szukasz nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie reklamy? Jeśli tak, szukaj tylko wśród najlepszych firm w branży, które zapewniają dostęp do skutecznych technologii  reklamowych.

Oceń