Together Magazyn » Aktualności » „Znalazłam swoje miejsce”

„Znalazłam swoje miejsce”

Ewa Szulc kilka lat pracowała w Żabce w Gdyni. Dla niej okazała się szansą na rozwój. Otrzymała propozycję współpracy jako franczyzobiorca i poprowadzenia swojego sklepu. Osoby przedsiębiorcze, mające zacięcie do handlu i lubiące kontakt z ludźmi prowadzą z powodzeniem nawet po kilka placówek tej znanej sieci.

Na założenie własnej firmy decydują się osoby z różnym doświadczeniem życiowym i zawodowym, czasem niewielkim. Jak się okazuje, to nie wiek jest wyznacznikiem sukcesu, a przedsiębiorcą można zostać na różnych etapach życia. Również współczesny rynek daje coraz więcej możliwości, aby przejść „na swoje”. Osobom, które nie mają własnego pomysłu, albo boją się podjąć ryzyko, z pomocą przychodzą koncepty franczyzowe. Dzięki współpracy z doświadczoną firmą, początkujący przedsiębiorcy dostają znaczące wsparcie na początku swojej drogi. Dlatego coraz częściej również młodzi ludzie podejmują takie wyzwanie i z powodzeniem otwierają swoje firmy, działając pod szyldem znanych, ogólnopolskich marek. Ewa Szulc miała niespełna 27 lat, kiedy zdecydowała się poprowadzić Żabkę w Gdyni, do której przeprowadziła się z Pisza na Mazurach. Obecnie prowadzi już dwa sklepy, a założenie własnej działalności i współpraca z siecią były dla niej szansą na pozostanie w Trójmieście.

Decyzję o prowadzeniu Żabki podjęłam, mając już doświadczenie jako pracownik sklepu tej sieci. Poznałam wiele osób zadowolonych z kilkunastoletniej współpracy z Żabką, co tylko utwierdziło mnie w tym, że robię dobry krok. Firma zapewniła mi szkolenie, wykończenie i wyposażenie sklepu oraz jego zatowarowanie. Dzięki wsparciu ze strony Partnera ds. sprzedaży, mogę ciągle się rozwijać, pracować efektywniej i prowadzić już dwa sklepy. Rozkręciłam swój biznes we współpracy z Żabką bez dużego wkładu finansowego, a zarabiam znacznie więcej i mam satysfakcję z tego, co robię – poleca Ewa Szulc.

Żabka Polska – jako lider wśród sklepów convenience – dostarcza gotową receptę na prowadzenie własnego biznesu w handlu. Uruchomienie sklepu na zasadach franczyzy jest proste i nie wymaga znacznych nakładów finansowych. Każdy z franczyzobiorców Żabki odbywa szczegółowe szkolenie, jeszcze zanim zacznie prowadzić swój sklep. Na dalszym etapie współpracy z siecią jest pod stałą opieką Partnera, korzysta ze wsparcia logistycznego, informatycznego i marketingowego. Dzięki temu nie musi martwić się np. o dostawy towaru bezpośrednio do sklepu albo ogólnopolskie kampanie reklamowe Żabki w telewizji.

Powodzenie sklepów pani Ewy skłoniło także jej siostrę do nawiązania współpracy z firmą i otwarcia własnych placówek franczyzowych. Jak się okazuje, młody wiek czy brak wkładu finansowego i pomysłu na biznes nie stanowią przeszkody w rozpoczynaniu działalności, a w odniesieniu sukcesu najistotniejsze są zaangażowanie, konsekwencja w działaniu i pozytywne nastawienie do ludzi.

Wszystkich zainteresowanych ofertą franczyzową zapraszamy na stronę zabkapolska.pl i kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 800 207 208.

_abka-gdynia-23-11-2016-005

Oceń