Together Magazyn » Art. zewnętrzny » Niecodzienne gadżety reklamowe: jak przykuć uwagę Twoich klientów?
Niecodzienne-gadżety-reklamowe-jak-przykuć-uwagę-naszych-klientów

Niecodzienne gadżety reklamowe: jak przykuć uwagę Twoich klientów?

Codziennie starasz się aktywnie promować swój biznes. W tym celu udzielasz się w social mediach, prowadzisz bloga firmowego oraz często bierzesz udział w różnych targach pracy i innych wydarzeniach. To może nie wystarczyć! Jeśli zależy Ci na tym, aby zwrócić na siebie uwagę klientów, wręcz im niecodzienne gadżety reklamowe, dzięki którym zapadniesz im w pamięć. Sprawdź, jakie akcesoria wybrać.

Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju jest Twoje przedsiębiorstwo, potrzebujesz ciekawych gadżetów reklamowych, które sprawią, że zarówno stali, jak i nowi klienci chętnie skorzystają z Twojej oferty. Do tej pory wybierałeś wyłącznie praktyczne akcesoria, takie jak ołówki czy notesy? Czas to zmienić! Postaw na przedmioty, które wyróżnią Cię na tle innych przedsiębiorców i wzbudzą zainteresowanie wszystkich potencjalnych odbiorców.

Obraz

Lampka „wiadomość”

Atrakcyjne i tanie gadżety reklamowe, które warto wybrać

Interesujące i pobudzające ciekawość artykuły promocyjne wcale nie muszą być drogie. Z powodzeniem możesz sięgnąć po tanie akcesoria w cenie od 5 złotych, które są dostępne w ofercie takich producentów gadżetów reklamowych jak OpenGift.

Najlepiej sprawdzą się np.:

  • brelok z czujnikiem UV – sięgnij po to akcesorium i pokaż swoim odbiorcom, że zależy Ci na ich zdrowiu oraz bezpieczeństwie. Ten gadżet pokazuje poziom i intensywność promieniowania słonecznego, dzięki czemu można z łatwością dostosować poziom ochrony przeciwsłonecznej do warunków atmosferycznych i jeszcze lepiej chronić swoją skórę,
  • lampka „wiadomość” – wybierz ten produkt, jeśli chcesz, aby klient nigdy nie zapomniał nazwy Twojej firmy. To funkcjonalny gadżet, który może służyć jako lampka i podręczny notes. Z pewnością nie raz okaże się potrzebny w najmniej spodziewanych sytuacjach!

Na każdym z produktów możesz umieścić swoje logo, a nawet krótkie hasło reklamowe. A one w subtelny, ale skuteczny sposób rozreklamują Twój biznes wśród osób z otoczenia klienta. Tanie gadżety reklamowe to idealny wybór dla osób, które mają ograniczony budżet na zakup akcesoriów promocyjnych lub nie są pewne, czy produkty z logo firmy przypadną do gustu ich klientom.

Obraz

Doniczka „niezapominajka”

Ekologiczne gadżety reklamowe, które sprawdzą się jako upominek firmowy

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, co przedsiębiorcy robią na rzecz ochrony środowiska. Okazuje się, że klienci chętniej korzystają z ofert firm, które działają bez szkody dla natury. Jeśli chcesz zbudować wizerunek świadomej marki, która dba nie tylko o siebie, ale również o innych, sięgnij po ekologiczne gadżety reklamowe z nadrukiem, takie jak:

  • doniczka z niezapominajką do posadzenia w ogródku lub na balkonie – to rewelacyjny upominek, który pozwoli Ci wypromować np. nową kolekcję produktów wykonanych z naturalnych surowców. Rozdaj je, np. na evencie branżowym, a z pewnością wszyscy Cię zapamiętają!
  • bambusowy pojemnik na posiłek – ten gadżet docenią osoby aktywne oraz takie, które prowadzą zdrowy tryb życia. Dzięki niemu będą mogli zabrać własnoręcznie przygotowany obiad do pracy lub w podróż. A niewielkie logo i hasło promocyjne na opakowaniu będzie stale przypominać im o Twojej firmie.

Gadżety reklamowe powinny „opowiadać historię” firmy

Pamiętaj, że wszystkie działania, które podejmujesz w ramach promocji biznesu, powinny nawiązywać nie tylko do profilu Twojej działalności, ale także do wartości, jakimi się kierujesz. Dotyczy to również gadżetów reklamowych. Za ich pomocą możesz z łatwością zbudować wizerunek marki, która jest otwarta na potrzeby klientów i świadoma odpowiedzialności za środowisko. A to przełoży się na Twoje sukcesy w branży.

Nie warto czekać aż klienci sami Cię znajdą i skorzystają z Twojej oferty. Jeśli wręczysz im swoje gadżety, pokażesz, że jesteś i czekasz gotowy do pomocy oraz spełniania ich marzeń.

Oceń