Together Magazyn » Styl życia » Kolejne szkolenie z cyklu „Personal Branding”

Kolejne szkolenie z cyklu „Personal Branding”

19 lutego, w sopockiej Willi Marea odbyło się kolejne szkolenie z cyklu „Personal Branding”, organizowane w ramach projektu Kobieta na Obrotach.

Raz w miesiącu, grupa 10 kobiet spotyka się ze specjalistką od budowania wizerunku – Anną Szubert. Na cykl, składa się 8 spotkań w trakcie których każda z Pań weryfikuje lub tworzy całkowicie od podstaw założenia biznesu, który prowadzi bądź planuje otworzyć. W ciągu niemal całego roku każda z uczestniczek przechodzi przez złożony proces grupowej analizy swojego przedsięwzięcia i niejako budowania go od zera, na fundamentach nowej wiedzy i świeżych idei. Panie omawiają i opracowują swoje wizje, cele i strategie marketingowe, następnie mogą skonfrontować punkty widzenia innych osób oraz proponowane przez nie rozwiązania, które być może nigdy nie zostałyby uwzględnione w procesie samodzielnego działania. W każdej kwestii doradza doświadczony i znany strateg personal brandingu– Anna Szubert. Certyfikowana w USA specjalistka od budowania własnej marki nie tylko daje wskazówki, ale naprowadza na odpowiednie myślenie i zachęca do rozwoju, nie podsuwając gotowych odpowiedzi. Personal Branding to szkolenie, które pozwala na powiększenie potencjału firmy lub ożywienie jej, jeśli stanęła w martwym punkcie. Zmiany w myśleniu, odpowiednia wiedza i zrozumienie kwestii biznesowych, psychologicznych oraz PR’owych, pozwala uczestniczkom zajęć wprowadzić własną markę na nowe ścieżki rozwoju. Oprócz zajęć z Personal Brandin’gu, Agnieszka Klonowska – pomysłodawczyni projektu Kobieta na Obrotach, organizuje również tzw. Śniadania Networkingowe. Podczas wystawnych porannych posiłków i przy dobrej kawie, przedstawicielki świata biznesu z trójmiasta mają okazję poznać się, zadzierzgnąć więzi i pomóc sobie wzajemnie – poprzez wymianę wiedzy i doświadczenia lub nawiązanie współpracy. Celem projektu Kobieta na Obrotach jest stworzenie forum dla kobiet do dyskusji oraz edukacji z m.in. sprzedaży, komunikacji czy tworzenia relacji.

Oceń