Marka Dzianinowe ruszyła z kampanią Tchnij Drugie Życie, w której klienci podczas składania zamówienia mogą skorzystać z opcji odesłania do Dzianinowe używanych ubrań marki Dzianinowe w zamian za kupon rabatowy. Ciuchy, które w ramach tej akcji są przekazywane, są staranie selekcjonowane, a następnie przerabiane na nowe. Jest w nie tchnięte drugie życie (stąd pomysł na nazwę kampanii).
Każde recyklingowane ubranie pojawia się na stronie Dzianinowe, gdzie można je zakupić. W ten sposób marka chce zminimalizować odpadki wytwarzane w branży modowej, które są ogromne w skali światowej. Cała kampania i informacje szczegółowe są podane w dedykowanej zakładce tchnij drugie życie na stronie Dzianinowe.
Pomysł na kampanię zrodził się w momencie, gdy marka zaczęła się zastanawiać, jak może zminimalizować wytwarzane w branży modowej odpady i być bardziej przyjazna środowisku. Chciała również zaangażować w tę inicjatywę swoich klientów i uświadomić ich, aby zwracali uwagę na ten aspekt. Dlatego też dodatkowo stworzyli artykuł, w którym wyjaśniają zasadę zero waste oraz zrównoważonego rozwoju, jak również pokazali, ile zanieczyszczeń trafia do naszej planety podczas produkcji nowych ciuchów. Co więcej, powoli wdrażają kolejne sposoby na bycie firmą przyjazną środowisku, m.in. korzystają z papierowych taśm i pudełek z recyklingu, coraz częściej szyją ubrania z bawełny organicznej oraz przykuwają uwagę do jakości, aby ubrania można było recyklingować.