Together Magazyn » Aktualności » Wspaniała nagroda – Wspaniałe wakacje

Wspaniała nagroda – Wspaniałe wakacje

Wspólnie z  z KidsTravel – poznaj miejsce przyjazne dzieciom w miesiącu lipcu zorganizowaliśmy konkurs w którym główną wygraną był pobyt w Hotelu Łysoń. Szczęśliwą zwyciężczynią naszego konkursu okazała się Pani Agnieszka, której zdjęcie oraz opis jej ulubionego, rodzinnego miejsca najbardziej przypadł nam do gustu.

Pani Agnieszka podzieliła się z nami wrażeniami z pobytu w hotelu 🙂 Dziękujemy!

„Dzień dobry,
chciałabym podzielić się z Państwem wrażeniami z pobytu w Hotelu łysoń i w Inwałd Parku. Spędziliśmy tam dwa bardzo intensywne dni. Sam hotel jest niezbyt duży, ale bardzo przytulny, jedzenie wyśmienite, pokoje czyste, obsługa bardzo miła. A najlepsze jest to, że znajduje się w samym centrum atrakcji.

Na pierwszy dzień zaplanowaliśmy sobie dwa z pięciu parków tematycznych. Najpierw odbyliśmy podróż dookoła świata. W jednym momencie znaleźliśmy się pod Statuą Wolności, przy Murze Chińskim i pod Wieżą Eiffla. Za chwilę byśmy już w środku piramidy i podziwialiśmy Maskę Tutenchamona, by powrócić do Polski do Zakopanego. Wszystkie budowle zostały zrobione z wielką precyzją i wyglądają jak prawdziwe. Niemałymi atrakcjami były również wszelkie karuzele, na których musiały przejechać się nasze dzieci. Całą rodziną zdecydowaliśmy się na spływ dziką rzeką, co wywołało niezły przypływ adrenaliny w moim przypadku, u dzieci raczej śmiech i dobrą zabawę.

Drugi z parków widać już z daleka, gdyż główną atrakcją jest tam ogromny zamek, którego strzeże smok. O godz. 18:00 wychodzi ze swojej jamy, zionie prawdziwym ogniem i straszy mniejsze dzieci. Można było zobaczyć, jak wyglądały zawody sprzed wielu lat, czym zajmowali się ówcześni ludzie, ale także jak wyglądały komnaty, stroje księżniczek czy zbroje rycerzy. Na koniec trafiliśmy jeszcze na wystawę, gdzie można było wykonać różne eksperymenty, w tym np. zrobić sobie zdjęcie z głową na patelni. Dzieci nie chciały wychodzić.

Drugi dzień to spotkanie z dinozaurami, tymi małymi i bardzo dużymi. Można było się poczuć jak w Jurassic Parku. Oprócz niezwykłych stworzeń Kuba miał okazję pograć sobie w mini golfa, Lidka popływała łódką. Dzieci mogły również postrzelać z łuku, powspinać się i skorzystać z wszelkich dmuchańców, które znajdowały się na miejscu. Nastęnie zwiedziliśmy ogród Jana Pawła II, imponujące i niezwykłe dla nas dorosłych, dzieci jak to dzieci wolały dinozaury. Na popołudnie zostawiliśmy sobie mini zoo, do którego można było podjechać specjalną ciuchcią, co już było nie lada atrakcją. Lidka po jeździe na koniku w zoo zadała nam pytanie, czy jej takiego konika kupimy do domu.

Pobyt był bardzo udany, dla dzieci bogaty w przeróżne atrakcje. Wspaniałe miejsce, godne polecenia. Dziękujemy Magazyn Together i KidsTravel.