Together Magazyn » Styl życia » Własny sklep w abonamencie? – Teraz wystarczy już tylko mieć co sprzedawać!

Własny sklep w abonamencie? – Teraz wystarczy już tylko mieć co sprzedawać!

Myśl stacjonarnie, ale sprzedawaj teraz przez internet globalnie! Wszyscy właściciele stacjonarnych sklepów wiedzą, ile wysiłku kosztuje ich utrzymanie i zabiegi wyróżniające spośród konkurencji. Wszyscy też doskonale zdają sobie sprawę, ile czasu musi minąć, by zgromadzić wokół siebie lojalnych klientów. Ci niestety przez jakiś czas nie przyjdą na zakupy. Co zrobić, by przetrwać? To proste!

Większość właścicieli sklepów ma stronę internetową i sklep online… w swoich ambitnych planach. Zazwyczaj jest to plan spychany na koniec kolejki za milion innych ważniejszych spraw. Tym razem konieczność posiadania sklepu online przepchała się na sam szczyt potrzeb z gatunku „od zaraz”. I co się wówczas okazało? Że można go założyć samemu, dosłownie w internetowym mgnieniu oka, bez żmudnego planowania i pomocy sztabu specjalistów.

Festiwal gotowych rozwiązań

Skorzystaj z platformy, która dostarcza w abonamencie cały panel do zarządzania sklepem: darmowe szablony tylko czekają, żeby dopasować je do konkretnej branży i natychmiast uruchomić proces sprzedaży. Klienci nie zniknęli przecież z powierzchni ziemi. Nie każ im dłużej czekać! Są wśród nich tacy, którym najzwyczajniej w świecie zabrakło tego, czego na co dzień używali, i muszą ten zapas uzupełnić, a jest też mnóstwo osób, które szukają teraz z internetowych zakupach pocieszenia. Nie zaniedbuj ani jednych, ani drugich. Powołaj do życia swój sklep internetowy na platformie Shoplo

Zrób to samodzielnie!

Shoplo da ci trzy narzędzia: sklep internetowy, sprzedaż wielokanałową i platformę do rozmów z klientami. Zdziwisz się, jaką wspaniałą zabawą będzie wybieranie szablonów ze specjalnej zakładki. Ale po kolei…

Weź kartkę i notuj

  1. Produkt, który chcę sprzedawać, to…
  2. Witryna mojego internetowego sklepu będzie wyglądała tak…
  3. Magazynowaniem, pakowaniem i wysyłką zamówień zajmą się…
  4. Płatności będą dokonywane przez (np przelewy24)…
  5. W regulaminie sklepu będzie zawarte…
  6. Klienci dokonają zakupu w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu.

Powody, dla których wielu sprzedawców wybiera platformę Shoplo to właśnie te, które zostały przez ciebie wynotowane. Po pierwsze, prostota obsługi umożliwi sprzedaż każdego rodzaju produktu. Po drugie, duży wybór pięknych szablonów sprawi, że będzie on odpowiednio wyeksponowany na stronie. Po trzecie, Shoplo oferuje usługę fulfillmentu – magazynowanie, pakowanie i wysyłka zamówień będą realizowane tak, żebyś mógł skupić się w pełni na swoim produkcie. Po czwarte, zakładając sklep na Shoplo, otrzymasz dostęp do najwygodniejszego z możliwych systemu płatności. Po piąte, bez problemu umieścisz na stronie regulamin spełniający podstawowe obowiązki informacyjne wobec konsumentów. Po szóste, twoi klienci dostaną możliwość kupowania z poziomu wszelkiego rodzaju urządzeń.

Jak zadbać o biznes stacjonarny w trakcie COVID-19?

Przenieś go do internetu na Shoplo!

Wszyscy przekonaliśmy się, że biznes to dziś system naczyń połączonych. Jeśli znikną konkretny produkt lub usługa, pociągnie to za sobą zniknięcie innego, a potem w konsekwencji kolejnego. Dlatego dla Shoplo każdy biznes jest teraz priorytetem. Po prostu doceniamy to, że nieustannie działasz i oferujesz swoim klientom produkty i usługi, których potrzebują. Dlatego udało nam się maksymalnie uprościć proces przenoszenia sprzedaży do sieci.

Skorzystaj z materiałów, które przygotowaliśmy. Zajrzyj do darmowego ebooka, który pomoże każdemu przedsiębiorcy stacjonarnemu samodzielnie, szybko i sprawnie stworzyć własny sklep internetowy – to już nie plan ani marzenie. Dzieli cię od tego pomysłu tylko kilka kliknięć! Przeklikaj się do Shoplo i rozgość w nowej rzeczywistości e-commerce, która jeszcze nigdy nie była tak łatwa w obsłudze!

Oceń