Nowy samochód tańszy o 12 tys. zł? Brzmi nieźle, a z taką właśnie promocją mieli do czynienia klienci, którzy w dniach 10–12 lipca odwiedzili salon sopockiego dealera marek Renault i Dacia. Odwiedzający chętnie zapoznawali się z ofertą pozwalającą zaoszczędzić pieniądze, która to była zapowiadana jako „rozbijanie cen”. Wysokość rabatu była uzależniona od modelu i wyposażenia danego modelu auta. I tak, popularny model Renault Clio można było kupić aż o 5 tys. taniej, ale Renault Megane – już ze zniżką w wysokości do 12 tys. zł. Dodatkowo pierwszych 15 klientów, którzy zdecydowali się na kupno nowego samochodu, otrzymało markowe rowery. Atrakcyjna forma zarówno sprzedaży, jak i prezentacji najnowszych modeli francuskich aut producentów przypadła wszystkim do gustu. Szkoda tylko, że promocje trwają tak krótko, ale taki ich urok…
W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jego celem jest unowocześnienie oraz ujednolicenie regulacji dotyczących ochrony danych osobowych obowiązujących na terenie Unii Europejskiej.