Netto już w listopadzie w GH Madison
Marka Netto już wkrótce otworzy w Gdańsku swój pierwszy w Polsce dyskont, zaprojektowany zgodnie z nową koncepcją 3.0. Na lokalizację pierwszego sklepu w nowej odsłonie Netto wybrało śródmiejską Galerię Madison – zlokalizowaną w ścisłym centrum miasta, tuż przy Starym Mieście i najważniejszych punktach na turystycznej mapie Gdańska.
Nie bez znaczenia dla tej decyzji był fakt, iż Galeria Madison w ostatnim czasie przeszła gruntowną rewitalizację, zmieniając całkowicie swoje oblicze. Nowa architektura wnętrz w Madison czerpie inspiracje ze skandynawskiego wzornictwa, oferując wnętrza jasne, minimalistyczne a jednocześnie udomowione, sprowadzone do ludzkiej skali. Te cechy wnętrza w Madison zostały oparte o styl i filozofię hygge, która jest bardzo bliska także firmie Netto, która jest częścią duńskiego koncernu Salling Group.
Duńskie Hygge czyli…?
– Dla Duńczyków Hygge to nie tylko komfort, wygoda i przytulność, podejście do spędzania czasu wolnego czy urządzania domów, ale także styl pracy i kształtowania relacji międzyludzkich – mówi Mariola Skolimowska, PR & Communications Manager w Netto Polska. – Można powiedzieć, że Hygge to filozofia harmonijnego życia. Bardzo ważną częścią naszego życia jest także środowisko, w jakim pracujemy, dlatego w Netto przywiązujemy ogromną wagę do atmosfery i traktowania zarówno siebie nawzajem, jak i całego otoczenia z szacunkiem. Filozofia Hygge naturalnie wpisuje się w naszą markę, a cały koncept Netto 3.0 bardzo mocno ją eksponuje. Nie ukrywam, że na otwarcie naszego sklepu 3.0 szukaliśmy wyjątkowego miejsca i takim miejscem z całą pewnością jest Galeria Madison. Jest bardzo „hyggelige” jak mówią Duńczycy.
Projekt „Hygge Praca” w GH Madison
– Do otwarcia Netto w Galerii Madison pozostało jeszcze ok. 1,5 miesiąca. – Jesteśmy obecnie na etapie rekrutacji nowej załogi Netto – mówi Anna Manuiło, HR Biznes Partner Netto Polska. – Chcąc przybliżyć naszym przyszłym pracownikom filozofię marki, duński model zarządzania, nasze wartości a także możliwości rozwoju w strukturach Netto, we współpracy z Galerią Madison zaplanowaliśmy spotkania rekrutacyjno-warsztatowe pod hasłem „Hygge Praca”. Spotkanie odbędą się na terenie Galerii Madison (poziom -1), 11 i 12 października, w godzinach 11 – 17.
Podczas warsztatów osoby zainteresowane zatrudnieniem w Netto będą mogły wysłuchać wykładów na temat panującej w Netto kultury pracy, informacji o programach stażowych i rozwojowych, jakie oferuje firma. Nie zabraknie także luźnych dyskusji na temat trendów panujących na polskim rynku pracy, budowania kariery w oparciu o wartości, narzędzi, nowoczesnych stosowanych w dzisiejszych czasach do komunikacji marki pracodawcy.
– Mamy już sporo zgłoszeń od zainteresowanych udziałem w spotkaniu, co niezwykle nas cieszy- dodaje Anna Manuiło, która odpowiada za rekrutację do Netto w Madisonie. – Projekt „Hygge Praca” skierowany jest głównie do studentów oraz uczniów, poszukujących ciekawych i elastycznych form zatrudnienia w stabilnej i dojrzałej organizacji, ale nie tylko – zapraszamy także osoby 50+, bo zgodnie z naszym podejściem Hygge równowaga wiekowa zespołach sklepowych jest niezwykle ważna dla ich harmonijnego i skutecznego funkcjonowania – uzupełnia.
– Z entuzjazmem przyłączyliśmy się do współorganizacji eventu Hygge Praca i wsparcia nowego najemcy jeszcze przed otwarciem sklepu – uzupełnia Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison. – Wiemy, że nasi klienci niecierpliwie czekają na otwarcie nowego Netto. Jako śródmiejska galeria, znajdująca się w otoczeniu biur, apartamentów, hoteli, placówek bankowych i punktów usługowych, jesteśmy pierwszą destynacją zakupową dla wielu grup odbiorców. Mamy świadomość, że oferta nowego operatora musi odpowiadać na różne potrzeby naszych wspólnych klientów.
– Nowy koncept Netto, którzy nasi klienci będą mieli okazję poznać już w listopadzie, to nie tylko nowe wnętrza i design, to przede wszystkim bogatsza oferta produktowa i nowe doświadczenia zakupowe dla klientów – podsumowuje Mariola Skolimowska. – W nowym Netto klienci znajdą także produkty typu convenience oraz produkty, nawiązujące do lokalności miejsca, co jest charakterystyczne dla nowego koncept marki. O terminie otwarcia nowego sklepu, licznych niespodziankach i atrakcjach, jakie przygotujemy, będziemy szeroko informować.
Szczegółowy program warsztatów dostępny jest na stronie www.madison.gda.pl oraz na fanpage-u „Kariera w Netto” na Facebooku.
Przypomnijmy, Madison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 tys. m kw, zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m. in.: New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa.
Zarządcą obiektu jest Javin Investments Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Sp. z o. o.