Lexus to marka premium, która nieustannie podnosi obowiązujące w sieci dealerskiej standardy.

W tym roku Lexus postawił kolejny krok – wprowadził projekt filozofii „Omotenashi”, czyli wyjątkowej obsługi klienta.
Omotenashi oznacza traktowanie każdego klienta jak gościa we własnym domu poprzez: przewidywanie oczekiwań, dbałości o szczegóły i wyrażanie wdzięczności – tłumaczy Aleksandra Walder ze stacji Lexus Trójmiasto.

Z wielką dumą i radością przyjęliśmy informację o wspaniałym wyniku osiągniętym przez stację Lexus Trójmiasto w ogólnoeuropejskim audycie Lexus Experience, przeprowadzonym przez Lexus Europe, sprawdzającym wdrożenie filozofii obsługi klienta w filozofii Omotenashi.

Załoga Lexus Trójmiasto otrzymała maksymalną ocenę 5 gwiazdek.

_MG_3768

Podobne

O Autorze

Mat. Redakcyjne

Magazyn Together - Rodzinna strona Trójmiasta

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany