W miejscu obecnej Galerii Rumia powstanie centrum wyprzedażowe – Pomerania Outlet. Już w przyszłym roku klienci będą mogli wybierać z bogatej oferty marek modowych i sportowych.
Województwo pomorskie zamieszkuje 2,4 mln mieszkańców, a co roku odwiedza je aż 9 mln turystów. Pod koniec 2019 r. wszyscy udający się nad Bałtyk będą mogli zrobić zakupy w Pomerania Outlet. Nowy projekt powstaje w ramach rewitalizacji istniejącej Galerii Rumia. Obiekt położony jest w sercu 50-tysięcznej Rumii, a jednocześnie przy głównej drodze prowadzącej z Trójmiasta nad polskie morze. Bliskość stacji SKM oraz przystanków autobusowych komunikacji trójmiejskiej umożliwi szybki i komfortowy dojazd na zakupy także mieszkańcom innych miast.
– Decydując się na zmianę formatu obiektu wzięliśmy pod uwagę ponadregionalny potencjał tej lokalizacji. Na Pomorzu jak dotychczas powstał tylko jeden obiekt wyprzedażowy, oddalony od naszej inwestycji aż o czterdzieści minut jazdy samochodem. Jesteśmy przekonani, że z bogatej oferty Pomeranii skorzystają nie tylko mieszkańcy województwa pomorskiego, ale również turyści, odwiedzający co roku bardzo licznie region – mówi Radosław Gadomski, Commercial Director, BOIG.
Pomerania Outlet to niezwykły projekt łączący w sobie cechy centrum wyprzedażowego, gdzie przez cały rok można zrobić zakupy w atrakcyjnych niższych cenach, ze sklepami na codzienne wygodne zakupy oraz bogatą ofertą rozrywkową. Na trzech kondygnacjach i ponad 16 700 mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta sklepów typu convenience z lokalami m.in. Biedronka, Empik, Rossmann, Pepco czy KiK zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych rozpoznawalnych marek. Zajmą one poziom -1 w obiekcie. Na parterze znajdzie się strefa outletowa, która oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych, polskich i światowych marek modowych oraz sportowych. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami.
– W ramach rewitalizacji obiektu zaplanowaliśmy m.in. rozbudowę i modernizację części rozrywkowej i gastronomicznej, w której już dziś klienci mogą skorzystać z pięciosalowego kina, restauracji czy klubu fitness. Po ponownym otwarciu będzie na nich czekać jeszcze więcej atrakcji. Dzięki wprowadzonym zmianom Pomerania Outlet stanie się miejscem zakupów oraz spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, jak i osób odwiedzających region – dodaje Izabella Wiszniewska – Oraczewska, członek zarządu DNB Asset Holdco Sp. z.o.o.
Inwestycja realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o. Za komercjalizację odpowiada wiodący specjalista w zakresie rynku outletowego w Polsce spółka The Blue Ocean Investment Group.