Together Magazyn » Art. zewnętrzny » Jakie gadżety reklamowe przyciągną uwagę klientów?
Jakie gadżety reklamowe przyciągną uwagę klientów?

Jakie gadżety reklamowe przyciągną uwagę klientów?

Jakie gadżety reklamowe przyciągną uwagę klientów?

Duża i silna konkurencja to wyzwanie obecne dziś w każdej branży. Nic zatem dziwnego, że strategie marketingowe stale ewoluują i wchłaniają nowe idee i pomysły. Sprawdź, jakie niebanalne rozwiązania oferują drukarnie offsetowe i postaw na gadżety, które skutecznie wypromują Twoją markę i przyciągną do Ciebie klientów.

Druki offsetowe w służbie reklamy – jakie materiały reklamowe warto wybrać?

Duża konkurencja i intensywny rozwój marketingu sprawiły, że dziś coraz trudniej zwrócić uwagę konsumenta. Niełatwo też na dłużej ją przytrzymać, a co dopiero zaprezentować i zareklamować ofertę. Szczególnie ważne jest więc pomysł na gadżet reklamowy. Ulotka, długopis reklamowy czy kolorowy baner to dziś za mało, by dotrzeć do konsumenta atakowanego przez reklamy z każdej strony. Jeśli chcesz zostać zauważonym i zapamiętanym, powinieneś reklamować się w sprytniejszy i efektywniejszy sposób. Jest to o tyle łatwe, że drukarnia offset może dostarczyć Ci nie tylko firmowe ulotki czy opatrzone Twoim logo opakowania, ale wytworzyć zdecydowanie bardziej pomysłowe i chwytliwe gadżety. Gadżety reklamowe, które przykuwają oko i uwagę, dostarczają radości i kreują pozytywne skojarzenia z Twoją marką… Cóż to takiego?

Jakie pomysłowe gadżety promocyjne może zaoferować Ci drukarnia offsetowa?

Od pewnego czasu da się zauważyć wśród konsumentów silną tęsknotę za rozrywką poza cyfrowym światem, zabawą i przygodą w towarzystwie rodziny i bliskich. Konsumenci chcą też obcować z dobrą jakością i atrakcyjnymi wizualnie produktem. Na styku obu tych potrzeb znajdują się gry i puzzle, które w ostatnim czasie robią furorę w marketingu jako wyjątkowo skuteczny i nacechowany świeżością gadżet reklamowy. Wiele na ten temat mogłaby opowiedzieć drukarnia offset Omega Druk, która z powodzeniem wspiera firmy ze wszystkich branż w działaniach promocyjnych, wytwarzając dla nich wysokowartościowe materiały reklamowe. Chodzi o różnego rodzaju gry towarzyskie i puzzle. Omega Druk to ceniony producent gier planszowych i karcianych, którego specjalnościami są druk offset oraz druk cyfrowy.

Jak możesz wykorzystać druk offset w reklamie i promocji marki?

Eksperci Omega Druk na temat druku offset w reklamie i korzyści płynących z włączenia gier i puzzli do strategii marketingowej mówią jednym głosem – to promocja, która daje wiele swobody i możliwości, a przy tym jest niedroga i wyjątkowo skuteczna. Szczególnie dobrze sprawdzają się:

  • Gry planszowe to gadżet reklamowy inny niż kolejny bezwartościowy upominek, o którym zapomina się zaraz po jego otrzymaniu. Atrakcyjnie wyglądająca gra planszowa, która zachęca do zabawy z bliskimi to dar, o którym klient będzie długo pamiętał, a obudzone w nim pozytywne emocje na zawsze będą skojarzone z Twoją marką. Obdarowany zapewne też pokaże innym grę, która go zaciekawiła, a to pozwoli Ci dotrzeć do kolejnej grupy klientów. Jeśli przy tym drukarnia offset dostarczy Ci grę naprawdę dobrej jakości, jak te oferowane przez Omega Druk, wyrobisz sobie opinię marki dbającej o wysokie standardy.
  • Gry karciane – podobnie jak gry planszowe świetnie nadają się do promowania marki w niebanalny sposób. Możesz wykorzystać grę karcianą, by opowiedzieć o wartościach Twojej marki lub promować ważną dla Twojej firmy ideę. Gra karciana może też po prostu dobrze eksponować logo Twojej marki i w ten sposób nieść w świat wieść o Twoich produktach.
  • Puzzle – są bardzo uniwersalne, a za sprawą określonych wzorów możesz trafić ze swoim przekazem reklamowym do konkretnych grup odbiorców. Dobrej jakości druk offset przy puzzlach nie tylko skutecznie zwróci uwagę klienta na Twoją markę, ale też podkreśli Twój stosunek do jakości, satysfakcji klienta itp. 

Gry karciane, gry planszowe, memory czy puzzle są przy tym bardzo uniwersalnym gadżetem. Możesz wykorzystać je m.in. jako podarunki świąteczne, upominki rozdawane na targach i wydarzeniach promocyjnych, nagrody w konkursach czy bonusy dla stałych klientów.

Oceń