Tuż przed świętami w perfumerii Douglas w Plac Unii City Shopping odbyło się uroczyste wręczenie symbolicznego czeku przedstawicielom Fundacji Przyjaciółka. Przekazano 24 000 zł – całkowity dochód ze sprzedaży kalendarzyka Douglas na 2016 rok. Pieniądze zostaną rozdysponowane na realizację pasji i finansowanie stypendiów dla dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.
W imieniu Douglas Polska symboliczny czek wręczyła Katarzyna Manios, Dyrektor Marketingu sieci. Wsparcie finansowe otrzymało siedmioro dzieci i młodzieży licealnej – Mariusz – utalentowany tancerz baletowy, Kornelia – pięknie grająca na fagocie, Natalia – dziewczynka z niepełnosprawnością, której pasją i formą rehabilitacji jest taniec, Adam z Zespołu Tańca Ludowego „Przygoda”, a także Oliwia grająca na fortepianie oraz utalentowane muzycznie siostry Ania i Marysia.
Dzieci są podopiecznymi Fundacji Przyjaciółka, która od lat wspiera młode talenty pomagając im rozwijać zainteresowania i pasje. Fundacja realizuje długoletnie programy pomocy, które w sposób wymierny wpływają na poprawę trudnej sytuacji dzieci i wyrównują ich szanse społeczne.
Akcja charytatywna Douglas i Fundacji Przyjaciółka spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów nie tylko ze względu na szczytny cel, na który został przekazany dochód ze sprzedaży kalendarzyka.
Na jego stronach znalazło się wiele cennych porad pielęgnacyjnych i makijażowych oraz informacje o prestiżowych markach kosmetycznych ze szczególnym naciskiem na przedstawienie sylwetek ich wybitnych twórców. – Cieszymy się, że kalendarzyk przypadł gustu naszym klientom i tak wielu z nich wsparło akcję. To wspaniałe, że wspólnie udało nam się spełnić marzenia siedmiorga uzdolnionych podopiecznych Fundacji Przyjaciółka – mówi Katarzyna Manios.