Usługi DDD mają na celu przywrócenie szeroko pojętego bezpieczeństwa oraz higieny. Jeśli więc w Twojej firmie pojawiły się insekty czy gryzonie zgłoś się o pomoc do specjalistów. Sprawdź, dlaczego będzie to najlepsze rozwiązanie i czemu powinno się spisać stosowną umowę na wykonanie tego typu usług!
Do kogo są skierowane profesjonalne usługi DDD?
Usługi DDD wykonywane są nie tylko w prywatnych posesjach, ale i w przedsiębiorstwach oraz budynkach użyteczności publicznej, takich jak np. szpitale, dworce czy urzędy. Działania firm z tej branży skupiają się na:
- Dezynsekcji (likwidacja wszelkiego rodzaju insektów takich jak szerszenie, prusaki, pchły, komary);
- Deratyzacji (tępienie gryzoni);
- Dezynfekcji (odkażanie równego rodzaju powierzchni typu blaty, podłogi itd.).
Co łączy wszystkie te działania? Można tu wskazać na to, że najwyższej jakości usługi DDD świadczy PatronPest.
Zabieg przeprowadzają wykwalifikowani fachowcy, którzy mają nie tylko odpowiednią wiedzę i doświadczenie, ale i profesjonalny sprzęt. Dzięki temu wszelkie wykonywane przez nich czynności są bezpieczne dla ludzi i zwierząt, a także jak najmniej szkodliwe dla środowiska.
Co ważne, używane środki chemiczne są atestowane oraz zdecydowanie bardziej skuteczne niż te dostępne w marketach do samodzielnego użycia.
Dlaczego umowa o usługi DDD to dobry pomysł?
Jako osoba prowadząca firmę na pewno wiesz, jak ważnym krokiem jest sporządzanie umów z klientami oraz partnerami biznesowymi jeszcze przed rozpoczęciem współpracy. Nie inaczej wygląda sytuacja, kiedy zlecasz wykonanie konkretnych usług zewnętrznej firmie z branży DDD. Poniżej znajdziesz listę informacji, które powinny się znaleźć w takim dokumencie.
- Określenie stron zainteresowanych daną usługą – po podpisaniu umowy nie będzie wątpliwości, kto zlecił zadanie, a kto podjął się jego wykonania.
- Ustalenie zakresu prac do przeprowadzenia – zleceniobiorca otrzymuje jasne instrukcje odnośnie planowanych prac (miejsce, godziny, przewidziane metody działania itd.).
- Ustalenie kwestii finansowych – każda ze stron zawczasu wie, jakie będą koszty oraz ile wyniesie zapłata za wykonanie usługi.
- Klarowny spis terminów dotyczących wykonania usługi oraz przekazania zapłaty po jej zrealizowaniu.
- Obowiązki zleceniodawcy i zleceniobiorcy – dla przykładu: deratyzacja dla firm wiąże się z przeprowadzeniem konkretnych działań specjalistów DDD, ale wymaga również przestrzegania przez zleceniodawcę odpowiednich instrukcji, aby problem nie powrócił.
Podsumowując – co nam daje podpisanie takiej umowy?
- Zabezpieczenie – umowa zmniejsza szansę na to, że któraś ze stron się wycofa lub nie dotrzyma ustalonych warunków. W razie problemów kontrakt jest traktowany jako dokument wiążący, mogący być dowodem w sądzie.
- Konkretne informacje o planowanych działaniach (metodach oraz narzędziach, jakie zostaną wykorzystane oraz przewidzianych prac).
- Gwarancję – jeśli ustalone działania nie przyniosą przewidzianych efektów, a takie były ustalenia przewidziane w umowie, klient ma prawo domagać się powtórzenia usługi.
- Bezpieczeństwo – firma wykonująca usługi DDD deklaruje wykonanie usługi na określonych warunkach, z zachowaniem standardów bezpieczeństwa, które nie zagrażają zdrowiu i życiu osób trzecich.
Umowa o usługi DDD przede wszystkim zapewnia rzetelne i skuteczne przeprowadzenie dezynsekcji, deratyzacji lub dezynfekcji w Twojej firmie. Posiadanie takiego dokumentu może być przydatne nie tylko jeśli chodzi o przetargi na usługi DDD, ale i w momencie, kiedy dojdzie do kontroli na terenie danego przedsiębiorstwa (np. inspekcji sanepidu).