„Kobieta na obrotach” to inicjatywa, która w zaledwie kilka miesięcy zdobyła popularność
i połączyła świat biznesu w rzadko praktykowany już sposób – poprzez budowanie bezpośrednich relacji pomiędzy właścicielami firm. Projekt skierowany pierwotnie do kobiet rozpoczynających swoją samodzielną drogę zawodową, znalazł również zainteresowanie wśród bardziej doświadczonych bizneswomen z niemal każdej branży. Nad filiżanką porannej kawy, uczestniczki projektu omawiają swoje przedsięwzięcia, wymieniają się poglądami, udzielają porad i co najważniejsze nawiązują ze sobą współpracę. Spotkania networkingowe są również czasem przeznaczonym na edukację i szkolenie własnych umiejętności, dlatego towarzyszą im często prelekcje i warsztaty prowadzone przez gości specjalnych np. przez Hannę Kąkol – dyrektora firmy Perfect Consulting i certyfikowanego coacha ICC.
– Funkcjonowanie na rynku wymaga integracji i tworzenia więzi. Niestety często brakuje nam wiedzy i umiejętności z zakresu budowania relacji biznesowych, które są przecież kluczowe dla sprzedaży, a tym samym rozwoju każdej firmy– tłumaczy Agnieszka Klonowska, pomysłodawczyni „Kobiety na obrotach” – Celem naszych spotkań jest więc przełamanie tej bariery i wspólny rozwój.
Ponieważ sam produkt to za mało aby odnieść sukces, ważnym punktem w programie spotkań networkingowych jest szkolenie zdolności sprzedażowych oraz umiejętności tworzenia własnej marki. Warsztaty z tego zakresu prowadzi co miesiąc Anna Szubert – certyfikowany strateg personal branding’u.
Dzięki projektowi „Kobieta na obrotach” tworzy się w Trójmieście wspólnota kobiet biznesu, która pozwala wspierać rozwój małych i dużych firm zgodnie z zasadą „sprzedajemy poprzez relacje”. Ponad to, tworzą się również nowe znajomości poza zawodowe, a sprzyja temu kameralny charakter spotkań, które zawsze odbywają się w klimatycznych i spokojnych lokalizacjach. Ostatnie z nich miało miejsce w nowoczesnym centrum kosmetycznym Yasumi w Sopocie, gdzie w przerwach między rozmowami, Panie mogły skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych.
Od stycznia 2015r. w ramach projektu Agnieszki Klonowskiej, odbywać się będą dwa rodzaje spotkań – co miesięczne szkolenia pt. „Personal Branding” oraz kwartalne „Śniadania Networkingowe”. „Kobieta na obrotach” ma rozwinąć żagle i wypłynąć na wody krajowe – jednym z głównych celów projektu ma stać się aktywizacja kobiet w całej Polsce.
www.kobietanaobrotach.com.pl