Together Magazyn » Aktualności » Nata – naturalny wybór dla każdego

Nata – naturalny wybór dla każdego

Woda jest najistotniejszym składnikiem środowiska, na równi z glebą i powietrzem. Organizmy żywe nie mogą bez niej istnieć. Dla człowieka spożywanie wody oznacza normalne funkcjonowanie i prawidłowe działanie wszystkich układów w organizmie. Nie jest również kwestią obojętną, którą wodę wybieramy jako składnik diety.

Naturalne źródło minerałów

Chociaż na rynku nie brakuje wód mineralnych, nie każda cechuje się wyjątkową jakością. W przypadku naturalnej wody mineralnej Nata największe bogactwo stworzyła sama natura. Czy może być lepszy ideał? Żaden produkt syntetyczny nie może przecież konkurować z naturalnym źródłem minerałów.

Woda Nata Aqua jest wydobywana ze źródeł głębinowych (156 m) na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego. Jest to obszar ukształtowany podczas epoki lodowcowej, plejstocenu, ponad 1,8 mln lat temu. Odizolowanie źródeł od powierzchni terenu zapewnia wodzie krystaliczną czystość. Doskonałe walory naturalne sprawiają, że Nata Aqua to prawdziwy skarb wśród polskich wód mineralnych.

Idealna równowaga minerałów

Zarówno dzieci, jak i osoby w starszym wieku muszą pić dużo wody mineralnej. Rodzice powinni przyzwyczajać jak najwcześniej swoje pociechy do tego zdrowego nawyku.

Pierwotna czystość Nata Aqua sprawia, że jest ona optymalnym dopełnieniem codziennej diety. Warto również wspomnieć o idealnej równowadze minerałów, takich jak wapń, potas i magnez. Dzięki temu osoby w każdym wieku mogą czerpać z prawdziwej siły natury.

Nata Aqua jest również zalecana osobom, które na co dzień wykonują wysiłek fizyczny, a ich organizmy wykazują zwiększone zapotrzebowanie na wodę. Mogą bez przeszkód spożywać ją, między innymi, sportowcy.

Po pierwsze jakość

Walory jakościowe wody Nata gwarantuje sama natura. Jej nieskażone pokłady to najlepsze bogactwo minerałów, jakie możemy w łatwy sposób dostarczyć naszemu organizmowi. Jednak ważna jest także polityka jakościowa samej firmy, dla której bezpieczeństwo konsumenta stanowi najważniejszy priorytet. Widać to zarówno w jakości oferowanych produktów, jak i w procesie produkcyjnym. Na każdym jego etapie zachowane są restrykcyjne normy jakościowe. Efekt można ocenić, sięgając ze sklepowej półki butelkę wody Nata Aqua.

Firma z rodzinnymi tradycjami

W 1956 roku Leon Zarębski założył firmę LONZA, zajmującą się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych. W 1981 roku, po śmierci założyciela, firmę przejmują dzieci, a od 1992 roku na rynku pojawia się plejstoceńska woda mineralna Nata, która jest znana i popularna do dzisiaj. Powstaje firma o tej samej nazwie, która zajmuje się produkcją i dystrybucją napojów. Właścicielką firmy zostaje Teresa Zarębska. Rodzinny biznes z Gdańska stał się podwaliną silnej marki na rynku spożywczym.

Oceń