Podczas tegorocznego święta wyprzedaży w Black Weekend Centrum Riviera rozdaje klientom prezenty za zakupy. W ramach akcji “Ceny za burtą”, która odbędzie się w dniach 29 i 30 listopada 2024 r. w centrum handlowo-rozrywkowym Riviera, klienci, którzy dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł, otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł lub upominek. Dodatkowo w centrum będzie dostępny doradca zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który pomoże w szybkim znalezieniu najlepszych ofert i produktów.
Promocje i nagrody na wyciągnięcie ręki
Z okazji Black Friday klienci Riviery mogą skorzystać z licznych promocji w większości sklepów oraz wziąć udział w akcji promocyjnej. Osoby, które dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł (na jednym paragonie), otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy o większej wartości, będą mogli otrzymać wartościowe upominki przygotowane przez najemców centrum, takie jak: wielofunkcyjna frytkownica beztłuszczowa Tefal Easy Fry & Grill, telefon Xiaomi Redmi A3, męski portfel Valentini czy voucher Błogo na sernik baskijski. Nagrody będzie można odebrać przy stanowisku obsługi akcji, zlokalizowanym obok infopunktu. Akcja promocyjna odbywa się w dniach 29–30 listopada w godzinach 12:00-21:00. Z promocji wyłączone są niektóre towary i usługi.
Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie, który dostępny jest na www.centrumriviera.pl oraz na stoisku obsługi akcji.
Informacje o rabatach i ofertach specjalnych, przygotowanych przez sklepy i lokale usługowe z okazji Black Friday są na bieżąco publikowane na stronie internetowej Centrum Riviera oraz w oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych.
Nowość – doradca zakupowy AI
Po raz pierwszy w Centrum Riviera podczas Black Friday dostępny będzie doradca zakupowy AI. Narzędzie to umożliwi klientom szybkie i wygodne znalezienie informacji o produktach oraz promocjach. Aby skorzystać z doradcy, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony przy stanowisku obsługi akcji. Po połączeniu z czatem będzie można zadać pytania dotyczące konkretnych artykułów lub najlepszych ofert, a AI wskaże odpowiednie sklepy i promocje.
– Doskonale wiemy, jak intensywny potrafi być okres przedświąteczny. Wszyscy chcemy znaleźć idealne prezenty dla najbliższych, ale przy tak dużym wyborze sklepów i produktów w Centrum Riviera może to wymagać czasu i bywa stresujące. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając doradcę zakupowego AI. Dzięki tej technologii chcemy ułatwić odwiedzającym poruszanie się po centrum, pomagając im szybko znaleźć interesujące produkty w najlepszych ofertach – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.