Together Magazyn » Aktualności » Macierzyństwo w świetle reflektorów

Macierzyństwo w świetle reflektorów

Od kilku lat w mediach możemy zaobserwować pewnego rodzaju modę na macierzyństwo. Ten baby boom ma już swoje charakterystyczne cechy. W czasie ciąży kobieta jest cały czas aktywna, doskonale wygląda i jeszcze lepiej się czuje, natomiast do pracy i sylwetki sprzed ciąży powraca niemal od razu po porodzie. Ponadto dziecko powinno nosić bardzo oryginalne imię oraz być co najmniej ikoną mody.

Fantazyjne imiona

Można odnieść wrażenie, że gwiazdy biorą udział w nieistniejącym konkursie na najbardziej wyszukane imię dla swojego dziecka. Już nie dziwią te nawiązujące do dzielnic, w których dziecko zostało spłodzone (tak jak w przypadku Brooklyna Beckhama), obecnie można spotkać tak wyszukane imiona jak: Saint i North West (dzieci Kim Kardashian i Kanye Westa), Suri (córka Toma Cruis’a i Katie Holmes), Pilot Inspektor (syn Jasona Lee), Moses oraz Apple (dzieci Gwyneth Paltrow). Tę konkurencję z pewnością wygrywa Uma Thurman, której córka nazywa się Rosalind Arusha Arkadina Altalune Florence Thurman-Busson.

W ślad za hollywoodzkimi gwiazdami idą nasi rodzimi celebryci. Prym wiedzie tutaj Michał Wiśniewski, który jest ojcem gromadki dzieci o wdzięcznych imionach: Vivienne, Xavier, Fabienne i Etiennette oraz mama Alikii Ilii – Katarzyna Skrzynecka.

Moda na macierzyństwo

Rodzicielstwo okazuje się być w obecnych czasach istną żyłą złota. Pod warunkiem, że rodzice będą potrafili w odpowiedni sposób wykorzystać ten potencjał. Brzmi to lekko zatrważająco, ale trend, w którym dzieci nieustannie są w świetle tabloidów zdaje się przybierać na sile. Za fotografie swoich pociech gwiazdy inkasują zawrotne sumy. Krążą plotki, że magazyn „People” za zdjęcia bliźniaków Jennifer Lopez zapłacił aż 5 mln dolarów. Jak się okazuje nie jest to maksimum na jakie stać najpoczytniejsze tabloidy. Za zdjęcia dzieci Angeliny Jolie i Brada Pita tabloidy były skłonne zapłacić nawet 15 mln. dolarów.

Na macierzyństwie wzbogacają się również polskie celebrytki. Kasia Cichopek po urodzeniu córki Stefanii stała się twarzą pieluch oraz zaczęła projektować akcesoria dla dzieci, które firmuje własnym nazwiskiem. Z kolei Anna Mucha, oprócz tego, że napisała książkę „Sexy mama”, ma na swoim koncie kontrakt na reklamę lalek.

Modne dzieci sławnych rodziców

Córka Toma Cruis’a i Katie Holmes – Suri została okrzyknięta dziecięcą ikoną mody. Dziewczynka mimo bardzo młodego wieku prowadzi już własny blog, na którym prezentowane są jej stylizacje. Oczywiście towarzyszą temu również skandale. Wielkie oburzenie spowodowały zdjęcia kilkuletniej Suri w butach na obcasie i z torebką, która jest jej nieodłącznym atrybutem. Jak donosi party.pl córka Kim Kardashian i Kanye Westa jest również małą modnisią. Jej stylizacje są zawsze doskonale przemyślane i zazwyczaj bardzo pasują do tego w co akurat ubrana jest mama. O wygląd własnych dzieci bardzo dbają również państwo Beckhamowie oraz Gwen Stefani.

Oceń