Together Magazyn » Aktualności » Realash zmienił nazwę swojej marki na ORPHICA

Realash zmienił nazwę swojej marki na ORPHICA

Wraz z nadejściem jesieni na polskim rynku pojawiła się marka kosmetyczna – ORPHICA. Jest to nowa odsłona marki Realash, która stworzyła niezwykle skuteczną odżywkę do rzęs REALASH, eyeliner w kredce EDGE, czy też innowacyjne serum pod oczy PURE.

Nowa marka to odpowiedź na oczekiwania i potrzeby klientów. Jak podkreślają jej przedstawiciele, jest to początek zmian w ofercie, które będzie można zaobserwować już w niedalekiej przyszłości. Dotychczas marka Realash oferowała produkty dedykowane do pielęgnacji twarzy oraz okolic oczu. Teraz zdobyte doświadczenie przy opracowywaniu bezpiecznych i skutecznych preparatów, jak również zaufanie klientów sprawiły, że oferta nowej marki zostanie poszerzona o kosmetyki, dzięki którym każdy będzie mógł kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało w domowym zaciszu.

– Zmieniając naszą markę pozostajemy wierni filozofii, która stała u podstaw Realash. Wierzymy, że siła płynie z natury. Nadal będziemy więc odkrywać właściwości roślin i wykorzystywać ich ekstrakty do produkcji innowacyjnych kosmetyków, dzięki którym każdy będzie mógł wydobyć swoje naturalne piękno – powiedziała Maria Klimek – Brand Manager ORPHICA.

W ofercie nowej marki znalazły się wszystkie produkty, które były sygnowane marką Realash. Pełna oferta marki ORPHICA, informacje o niej oraz adresy salonów kosmetycznych współpracujących z marką dostępne są na stronie www.orphica.pl

***

ORPHICA to nowa odsłona marki Realash, twórcy cenionej na całym świecie odżywki do rzęs REALASH oraz wielu innych kosmetyków, dzięki którym spojrzenie nabiera świeżości i pełni blasku. Firma przeszła rebranding we wrześniu 2016 r. Produkty marki ORPHICA wyróżniają się najwyższą jakością, innowacyjnym składem oraz

bezpieczeństwem stosowania potwierdzonym badaniami laboratoryjnymi. W najbliższym czasie oferta marki zostanie poszerzona o nowe kosmetyki, które będą chronić i pielęgnować kolejne obszary naszego ciała.

Oceń